CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, February 20, 2011

Tak reti guna ke???



Post kali ini tentang seorang budak yang meminjam buku saya dan tak reti nak menggunanya dengan cara yang betul,,Yang buat saya lagi geram itu adalah kerana dahlah pinjam buku saya,tak bagi balik sampailah saya sendiri yang mintak,,

Helo!
Awak ingat tak buku tu awak ambil dari siape??
Bukan awak punya pun,,If dah tahu nak pinjam barang orang tu,tolonglah 'BIJAKKAN' dan 'PANDAIKAN' diri awak tu untuk menjaga sebaik mungkin,,

Ini tidak,dah lah nak pakai lama,pembalut buku saya tu sampai koyak rabak pun bukan nak di balut,,Kalau tak nak habis duit dengan balut semua pun,at least "PANDAIKAN" lah diri awak tu untuk letak pelekat kat bahagian tepi setiap buku tu,,

Awak bukan tak tahu saya jaga buku macam mana and saya sendiri dah bagi tahu,kalau dah nampak carik sikit tolong letak pelekat,,Huish,awak ni memang susah nak paham laa,,Dah la tu,bila saya dapat buku tu,saya sendiri tak boleh nak baca sebab banyak contengan 'mimpi-mimpi indah' awak ditambah pulak koyak rabak,,

Dah tu bukan nak SAY SORRY ke apa,time saya mintak tu boleh pulak awak cakap lebih kurang macam ni,

"Ambiklah,memang menyemak je pun buku ni sebab berat sangat. . ."

Once again,HELO!
It's not yours pun,and I'm not saying it's your fault atas 'kecelakaan' yang menimpa buku saya itu sebab it is my own guilt because I gave you that precious book of mine,OK??
Entah lah awak,kalau awak terasa,nak buat macam mana dah,memang salah awaklah sebab siapa suruh baca post saya ni??


Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.