CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, November 3, 2010

Laziness and Sleepiness for 3 more papers~~

안녕하세요

Today,woke up with hard feelings inside,,Rasa macam dah tak larat nak push my whole body to keep studying,,Well,only 3 more papers to go,but still berada di takuk yang sama,,Apa nak jadi ne cik ama??




What those papers yang membuatkan saya agak malas ne??


November 6th, 9:00~11:00 a.m.
QMT
- Killer paper/killer subject but I admit it,really tough dari paper programming,,Paper mengira and kena berfikir secara kritis before buat,,Ala-ala add maths la ne,,Saya takde mood sangat memandangkan inilah satu-satunya paper yang saya tak dapat carry mark yang saya jangkakan dari awal,Harap nickname jela killer paper,not me yang akan ter'killer' nanti,,Hopefully tak,,Wah,takley nak imagine~~


November 7th, 2:15~5:15p.m.
IBM
- Subject membaca,for me ianya senang,but within a day/half day after jawab paper QMT tu,it's not easy,,This paper best,but many strong and hard key points that we need to remember,,Nevertheless,semuanya kena baca!


November 10th, 9:00~11:00
LAW

- Paper yang seringkali dipanggil killer paper/hard-killer subject in any U pun,,Setiap term yang ada for each chapter must be memorized,if not,memang cari nahas namanya tu,,There's only 7 questions which each of it is from 7 chapters yang belajar,,Pick only 4 dari 7,yet all things need to be memorized,,Penyusunan and format setiap term itu mesti teratur,,


You oll's musti tak ley imagine kan how can I survive untuk 3 paper terakhir ne,,Whatever it is,I must cope all the laziness inside me and fight until the end to get those great CGPA again,,Saya remark CGPA 3.5 and above because saya nak dapat biasiswa/tajaan dari penaja yang saya dah jumpa,,Diorang just tunggu result from me,then bila dah dapat,key-in nama terus dapat biasiswa,,Silap aribulan,dihantarnya saya ke overseas,,lol^^


Well,banyak berangan lagi!~~
Walau apapun,saya mesti dapatkan biasiswa tersebut untuk bayar PTPtipu saya dulu sebanyak RM10500 and bunga yang masih lagi naek sekarang ini even saya dah stop mengambilnya,,Saya juga perlu bayar pinjaman Yayasan sekarang ini and afford me in study,,


Besides,that great '3.5 and above CGPA' is not only for me,but I want to show it to my mama and my late Papa that I can do it also,,Please pray for my succeed so I have more strength inside me to do so,,


Notes: To all friends and readers yang ada final exam or bakal menghadapinya,hadapilah ia dengan kenyataan dan letakkan matlamat utama dan keluarga di hadapan,INSYAALLAH,
ALLAH S.W.T. akan memberi pertolongan pada kita,,


>>Jangan malas macam ne<<

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.