CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, November 4, 2010

Eating Memories,sudden upload~~


안녕하세요

I'm uploading those few moments of me and friends eating somewhere,,Memang agak lama memandangkan before this,my blog ada problem untuk upload gambar,so sila-silakan terjah gambar di bawah,,

==Kat sebuah kedai mamam==

>>Nasi Goreng Kungfu<<

If orang lain mintak Kuey Teow Kungfu,saya pulak mintak yang berbeda dari itu,,huhu,,Saya mana boleh makan kuey teow,,Dari duk menahan tengok orang lain makan yang ala-ala kungfu ne,saya pun apa lagi,mintak la satu,,Antara dialog dengan akak tu,,

Akak ngorder: Nak makan ape?

Saya ngader: Akak ada jual yang ala-ala kungfu tu tak?

sambil tergelak-gelak,akak tu jawab la,,

Akak ngorder: Oh,yang kuey teow kungfu tu ke?Ada je,,So kuey teow kingfu 1

Saya ngader: Uish,akak,mana saya order lagi,saya baru tanya tu,,Saya nak nasi goreng kungfu

Niena si pendengar ngengader: Pelik-pelik je nk makannye,,Kome makan jela ape yang akak tu ngidang nanti nyee,,

Saya ngader: Takley,takley,customer first,,

Akak ngorder: Tapi dik,first time la kite buat nasi goreng kungfu tu,sebab orang tak penah order camtu before ne,,

Saya ngader: takpe,biar saya jadi orang firstnye,,hehe


==Kat rumah sewa==


>>Asam pedas campur<<

Terasa nak makan asam pedas je ari tu,first time masak,,Tapi ade ke patut,asam takde,,haha,,Lantaklah,janji masuk perut,kunci bunyi berkeroncongan ini~~


==2nd day of New KFC==


>>Me with Cik Niena melantak lagi~~<<


>>Fatin sedang membuang sayur<<

Kata Fatin ketika ini,"Akak,kenapa bukakkan roti tu,jangan BOGELkan dye!~~"
Takde unsur-unsur Blues ye??



>>Kami yang kegilaan mengambil gambar<<


>>Korang ne,ber'dreaming' ke??Kat KFC je pun<<

Hari itu sebenarnya kami bercadang nak pergi makan kat area rumah sewa saje,but suddenly terkirlah nak menapak kat KFC yang baru bukak,,Besides,saya and Fatin belum pernah menjengak lagi,,Kami pun apa lagi,,terjah jelaa~~






Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.