CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, May 27, 2011

Dalam Pemprosesan


Hello there^^,,

After quite a while tak melekat dengan blog ni,akhirnya saya berblog lagih,,Amat puas hati bila dapat banyak ilmu dari sekalian bloggers yang banyak bagi tutorial untuk setiap perubahan pada belog saya ni,,
Credits to:






And many many thanks to Madame Leelou for a very astonishing template,,
I've had using it for 2 years templates and background from Madame Leelou and all of them are absolutely unique and interesting~ ~ 

~ ~THANK YOU~ ~

Buat #Aien, dah bolehlah nak belajar dari mereka-mereka yang hebat ini,,
~  ~ hoho ~  ~


Oh ye,lupa nak inform kat sini,buat masa sekarang,my facebook terpaksa ditutup dahulu sementara atas sebab-sebab tertentu,,
Ha,jangan ada yang terasa pulak and cakap saya mengata kat awak pasal tutup facebook ni dah ler,,
ABSOLUTELY NONSENSE,OK??
Saya OFF facebook sebab buat saya leka je dengan facebook ni,,Dengan games nye,dengan nak comment nye,dengan nak tengok profile orang nye,huish,sampai bila entah baru nak habis nengoknye

~ ~ Huhu ~ ~

Saya pulak jenis suka fikir banyak pasal satu perkara yang tak ada kaitannya,so sekarang ni saya tutup sebab saya malas nak layan komen-komen kengkawan yang kengkadang tak faham dengan privasi orang,,
And then,kena hack,baiklah off dari bukak facebook tu,ye dak??
OOPSI~ ~ 

Banyak pulak,nanti 'tersangkut' pulak dengan blog ni,,hehehe

If you got any questions,you can directly ask me at formspring CLICK HERE




'

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.