CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, March 6, 2011

"Comel" nye pakcik ituh!~ ~ ~


Last 2 days ago,saya bawak la kereta Kelisa saya ni berjalan-jalan sambil-sambil nak balik dah ke rumah sewa saya,,Then,accidentally kena brek lepas panjang berjele kot kereta kat depan,,

Ingatkan ada accident ke apa la,saya ni pun syok la nak nengok nye,,huhu

^______^

Al-rupenye ada road block kat depan,polis sedang buat 'sepot' dan 'mengecheck' kereta-kereta yang lalu-lalang tuh,,Agak-agaknya adalah kes-kes yang sedang 'ligat' bermain di sekitar kawasan tersebut takpun sebab saja la tuh,nak keje tengah panas,,heheh
^O^

One of the car in front of me (mungkin seorang pakcik dari luar negeri kot sebab plat kereta dari luar. . .) dengan berani nya bukak cermin kereta dia dan panggil seorang dari anggota polis kat situ,,huish! GANAZ kot ley panggil camtu jek,,

Thought he was to scold because of the jam at that time or somewhat but dia dengan baik hati bagi 2 plastik keropok lekor,,Tak silap mata saya memandang,satu plastik keropokk lekor rebus dan satu plastik lagi keropok lekor goreng,,

Yang tak tahan tu,terus je si pakcik 'biru' (polis) ne ambil dengan tersengih-sengih dan bagi dekat member-member dia kat suatu tempat,,Saya yang duk belakang kereta pakcik ni,tergelak-gelak la sebab terperasan yang semua polis tu dah tak jadi nak jaga untuk road block ni tapi makan keropok lak,,

(^_____^)

So nice that pakcik la,dan sangat 'comel' bagi saya sebab dapat melembutkan hati pakcik yang berseragam biru~ ~ ~




Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.